Friday, January 9, 2009

HAiii....


Assalamualaikum warahmatullah..
Kehadapan pensyarah yang dihormati dan dikasihi selalu Pn. Syamsul Nurin....moga sihat dan ceria selalu disamping keluarga serta insan tersayang..
Untuk permulaan sekali ingin saya seperti yang terpapar di sebelah ini ingin memperkenalkan diri saya terlebih dahulu. Nama sebenar saya ialah Nor Hazlina Bt. Md Isa. Saya merupakan pelajar semester enam yang sedang mengikuti program pengajian di Universiti Utara Malaysia dalam bidang Komunikasi. Saya berasal dari Alor Star Kedah Darul Aman.

Saya merupakan anak kedua daripada enam orang adik beradik. Kesemua adik-beradik saya semuanya masih bersekolah lagi kecuali abang sulung saya yang telah berkerja dan mendirikan rumah tangga. Bapa saya seorang tukang rumah manakala ibu saya merupakan seorang suri rumah sepenuh masa. Saya mempunyai keluarga yang sangat bahagia kerana kami saling menyayangi dan hormat-menghormati antara satu sama lain.

Sedikit sebanyak mengenai diri saya ialah saya merupakan seorang yang agak pemalu dan pendiam. Walaubagaimanapun sifat itu hanya kepada sesiapa yang saya tidak kenali sahaja tetapi sekiranya saya bersama dengan keluarga dan sahabat handai saya merupakan seorang yang ceria dan sentiasa memahami hati seseorang. Saya mempunyai prinsip hidup yang tertentu seperti melakukan sesuatu dengan bersungguh-sunguh dan saya tidak suka menyusahkan orang lain dalam kehidupan saya dan biarlah orang lain yang menyusahkan saya janji dia bahagia.

Akhir sekali, matlamat utama dalam kehidupan ini ialah ingin menjadi insan yang berguna kepada keluarga dan saya ingin buktikan kepada mereka yang saya akhir nanti akan berjaya menamatkan pengajian dengan cemerlang dan selamat menghadapi kehidupan yang mendatang.Amin...

Wassalam.

No comments:

Post a Comment